A-sorozat (két csuklópontos gémrendszer)
Ez a karos személyemelő két csuklópontos gémrendszerrel rendelkezik. Alapvetően a szűk városi környezetbe tervezett, rövid tengelytávú tehergépjárművekre és a magas terepjáró képességű kisteherautókra való alkalmazásra lett létrehozva. A világ első személyemelő kosara, amelyet elektromos autóra is fel lehet szerelni.
Elérhető munkamagasság:13 m -14 m

T-sorozat (Egy csuklópontos „T” gémrendszer)
Ez a gémrendszer lehetővé teszi, hogy a kosaras gépjármű felépítményezett magasságát és súlypontját lecsökkentsük. Mindemellett ez a gémrendszer robosztus kialakítása nagyon megnöveli a személyemelővel dolgozók biztonságérzetét.
Elérhető munkamagasság:14,5 m -20 m

DA-sorozat (Pantográfos gémrendszer)
Ez a gémrendszer lehetővé teszi, hogy a kosaras gépjármű felépítményezett magasságát lecsökkentsük. Mindemellett ez a gémrendszer kialakítás nagyon megnöveli a személyemelő kihasználhatóságát a nehezebben megközelíthető munkahelyeken. Egyszerűen fogalmazva ügyesebbé teszi a gépet. A pantográf lehetővé tesz, hogy bizonyos munkamagasságokban függőlegesen mozogjunk a kosárral egy műveleti funkciót alkalmazva.
Elérhető munkamagasság:20 m -28 m

TK-sorozat (Mobildaru)
Teleszkópos mobildaru 30 tm illetve 35 tm-es emelőkapacitással.

TJ-sorozat (Egy csuklópontos, teleszkóptoldatos gémrendszer, lengőgémmel)
Egy csuklópontos, robosztus gémszerkezet, lengőgémmel a teleszkóptoldat végén.
Elérhető munkamagasság:30m

Van-sorozat (Egy csuklópontos, teleszkóptoldatos gémrendszer, lengőgémmel)
Furgonra szerelhető, egy csuklópontos, robosztus gémszerkezet, lengőgémmel a teleszkóptoldat végén.
Elérhető munkamagasság:13-15m

Vontatható személyemelők (Utánfutóra szerelt személyemelők, különböző gémszerkezetekkel)
Utánfutóra szerelt személyemelők, különböző gémszerkezettel, akkumulátoros és 230V-os hálózatról működtethető kivitelben.