A szerkezeti elemek különlegesen erős acélból készülnek, ezzel egy időben azonban minimálisra csökkentették a tömegüket, hogy a jármű hasznos terhelhetősége a lehető legnagyobb legyen.

Fassi több mint 35 éve használ öntött alkatrészeket a különböző fontos szerkezeti elemekhez, úgy mint az alsó rész, az oszlop feje, az oszlop támasztékok, vagy más főegységek, kevesebb hegesztés, ezáltal magasabb ellenálló képesség a kifáradás ellen.

Kevesebb hegesztett illesztés, ezáltal erősebb szerkezet jön létre. A szerkezeti elemek húzott acélból készülnek, egy hegesztett lezáró lemezzel a négyszögletű hegesztett szerkezetek helyett. Kiegyensúlyozott rugalmasság jellemzi teher alatt és ideális az ellenállósága kifáradásra.

Különleges Fassi fogasléces forgató rendszer. Alacsony súrlódás, különösen erős forgatási erő.

A Prolink rendszer lehetővé teszi a kisgém és lengőgém negatív szögben való visszatörését, ezáltal a vízszinteshez képest 10-15°-al is el lehet térni munkavégzés közben, mindezt a névleges emelési értékek megtartásával. A lengőgém esetében akár 20° is elérhető egyes daru és lengőgém típusoknál.

Egy olyan rendszer, amely gémtoldatok rendkívüli ki-, és behúzási sebességét teszi lehetővé.

Felesleges energiát szabadít fel a legnehezebb helyzetekben, amikor erre szükség van, és arányosan csökkenti a daru mozgásának sebességét, de ezzel egy időben növeli a teheremelő képességét.

A vezérlőtömbbel együttműködve lehetővé teszi a finomabb, precízebb és érzékenyebb mozgást kevesebb olajmelegedéssel és magasabb daruzási sebességgel.

Egy rendszer, ami választási lehetőséget kínál a szükséges működési lehetőségek között. „Gyors” (olaj újrahasznosítás aktiválása) vagy „Erős”(olaj visszaforgatás kikapcsolva) opció a gémtoldatok mozgatása közben. Mindkét állapot kiválasztható a rádió távirányító kijelzőjén, vagy közvetlen gombbal a control panelen.

Egy Fassi rendszer, amely két szintű emelési kapacitást tesz lehetővé a lengőgémnek, a daru függőleges kinyúlásának függvényében. Utánozhatatlan teljesítményt biztosít a lengőgém használatához.

Egy módszer, amely arányosan osztja el az olajat a szivattyútól az összes hidraulikus egységig, ezzel biztosítva több funkció működtetését egy időben. Az elérhető olaj áramlást arányosan osztja el a kívánt funkciók között és garantálja a kívánt sebességet.

Egy olyan felhasználói panel, amely minden alap információt a daru működési paramétereiről egy alfanumerikus kijelzőn jelenít meg.

Ez egy újszerű felhasználói panel, amely minden információt megjelenít a daru működési állapotáról a grafikus kijelzőn. Ez egy nagyszerű felület az operátor és a daru között az alkatrészek működés közbeni ellenőrzésére és az elektronikus funkciók kiválasztására, melyhez segítséget nyújt a panel forgókapcsolója.

A Fassi által tervezett, fejlesztett és szabadalmaztatott rendszer, amely az FX500 vagy FX800 elektronikus túlterhelésgátlóval kombinálva képes megállapítani, hogy az alkalmazott teher a mechanikus taggal előreláthatóan megemelhető-e. A rendszer az alkalmazott teher értékelését is lehetővé teszi.

Magas teljesítményű multifunkciós vezérlőtömb, amely magas terhelés esetén is képes arányosan elosztani a rendelkezésre álló olajmennyiséget, így minden daru funkció tökéletesen vezérelhető, arányos és finom. A nagy méretű darukhoz ideális.

Multifunkciós hidraulikus vezérlőtömb, amely ideális a kis és közepes méretű darukhoz.

Az új generációs digitális rádió távvezérlők kompatibilisek a Fassi daruival. Széles grafikus kijelzővel vannak felszerelve és vezeték nélkül képesek irányítani a daru különböző funkcióit, és van mód a különböző jármű és kitalpalás vezérlő funkciók rádió távvezérlővel történő irányítására is. Automatikusan megkeresi az elérhető frekvenciákat, és folyamatos együttműködést tesz lehetővé a daru és kezelője között.

Multifunkciós hidraulikus vezérlőtömb digitális telítettséggátló rendszerrel, amely biztosítja a felsőfokú, többrétű és arányos működést. A Fassi XF rendszerrel együtt garantálja rendkívüli olajszállítást és munkasebességet.

Multifunkciós hidraulikus vezérlőtömb digitális telítettséggátló rendszerrel, amely irányítja az olaj szállítását a szivattyútól egészen az összes funkció ellátását szolgáló egységekig, biztosítva a tökéletes, többrétű és arányos működést.

Egy hőmérséklet szabályzó rendszer, amely az olajhűtő belsejébe szerelt analóg hő érzékelőnek köszönhetően képes a hidraulikus rendszert az optimális hőmérsékleten tartani még a legnagyobb terhelés alatt is. A hőmérséklet értékek megjeleníthetők a frontpanel és a rádió távvezérlő kijelzőjén.

Az Automatikus Dinamikus Vezérlési („ADC”) rendszer lehetővé teszi a maximális hatékonyság fenntartását az emelt tehernek megfelelő sebesség tekintetében is. Ez a kizárólagosan a Fassi által kidolgozott innovatív rendszer a terhelés alapján intelligens módon kiszámítja a biztonságos, legnagyobb sebességet, és ezt állítja be maximumértéknek. Ezáltal terheletlen állapotban nagy, terheléskor korlátozott sebesség érhető el a hidraulikus szivattyú szállításának változtatása nélkül. A módszer használatával elkerülhetőek a teher belengéséből adódó veszélyes helyzetek.

A Fassi daruk digitális „agya” amely elektronikusan vezérli a darut, a legjobb működési feltételek, az optimális teljesítmény, és irányíthatóság elérése érdekében. A módszer a Can bus rendszert használja az „agy” és az érzékelők közti kommunikációra.

Egy különleges biztonsági rendszer, amely folyamatosan ellenőrzi és biztosítja a daru optimális működési feltételeit a jármű és a daru biztonságos stabilitásának figyelembevételével. A módszer alapvetően a kitalpalók oldalsó helyzetének és a daru pontos helyzetének meghatározására épül. Ennek segítségével határoz meg munkazónákat, amelyeken belül különböző emelési határértékeken belül engedi az emelési művelet végrehajtását. Három típusa elérhető, az L (alacsony), az M (közepes) és az S (szuper) karakterisztikájú, melyek különböző lehetőségeket biztosítanak a különböző daruk használatához.

Egy visszajelző módszer, melynek elsődleges célja a jármű kinyitott gémekkel történő elindulásának megakadályozása és ezáltal az esetleges közúti balesetek elkerülése. A daru magasságellenőrző rendszerével összekapcsolva hang és fényjelzés hívja fel a figyelmet a nyitott állapotra a vezetőfülkében.

Egy biztonsági rendszer, ami érzékeli a kézzel kihúzható munkahengerek rögzítésének állapotát. Elsődleges célja, a jármű nyitott talpalókkal való elindulásának megakadályozása. A rendszer a jármű fülkéjében elhelyezett hang és fényjelző berendezés segítségével hívja fel a figyelmet az esetlegesen nem tökéletesen visszahúzott és rögzített kitalpalókra.

 

Egy rendszer, amely elektronikusan vezérli a daru, a hidraulikus és kézi toldatok és a csörlő emelési műveleteit, alkalmazkodva a daru egyéni műszaki és funkcionális jellemzőihez. Azoknál a daruknál alkalmazzák, amelyek nagyon magas működési teljesítményre lettek tervezve, és a legnagyobb igénybevételnek vannak kitéve. Az eszköz az emelési műveletet különböző munkazónák alkalmazásával irányítja, mialatt a jármű stabilitását folyamatosan fenntartja.

Egy rendszer, amely elektronikusan vezérli a daru, a hidraulikus és kézi toldatok és a csörlő emelési műveleteit, irányítva az emelési műveletet különböző munkazónák alkalmazásával, mialatt a jármű stabilitását folyamatosan biztosítja. Mindemellett továbbítja és rögzíti a működéssel kapcsolatos adatokat.